movieswelcome

Welcome!!!




Wednesday, July 6, 2011

Συνέντευξη με τον Πέτρο Αντωνιάδη..!!!:))

Alter - A Film by Petros Antoniadis


O σκηνοθέτης του Αlter, Πέτρος Αντωνιάδης του οποίου η ταινία συμμετείχε στο Φεστιβάλ του Λος Άντζελες μου παραχώρησε μια mini συνέντευξη σχετικά με τα κίνιτρα της έμπνευσης του,το περιεχόμενο και το στόχο της ταινίας,το συμβολισμό του κεντρικού ήρωα και τα μελλοντικά του σχέδια!!



-Θα ήθελα να μου πείς λίγα λόγια για την ταινία!
 Πρόκειται για μία δίχως λόγια μικρού μήκους ταινία η οποία αναφέρεται στην ψυχοσύνθεση ενός καλλιτέχνη ο οποίος λόγω της διαφορετικότητάς του γίνεται αγωγός της κοινωνικής άγνοιας. Μέσω του Alter Ego του προσπαθεί να ανακαλύψει τον εαυτό του και να οδηγηθεί στην ψυχική του ελευθερία.

-Τι σου έδωσε έμπνευση για την ταινία?
Η έμπνευση είναι κάτι που έρχεται απο μόνο του όταν είσαι έτοιμος να το λάβεις. Δεν είσαι σίγουρος τί σου δίνει πάντα το εναρκτήριο λάκτισμα μίας νέας δημιουργίας.

-Ποιο είναι ακριβώς το μήνυμα που θα ήθελες να δώσεις μέσα απο την ταινία σου?
Αυτό το αφήνω στον κάθε θεατή ξεχωριστά να το ανακαλύψει. Καθένας μπορεί να λάβει το "δικό του" μήνυμα μέσα από την ταινία. Ένα είναι σίγουρο. Μόνο εαν ακολουθήσουμε τα "πιστεύω" και τα "θέλω" του είναι μας μπορούμε να ολοκληρωθούμε!

-Για ποιο λόγο επέλεξες το ζωγράφο ως αντικείμενο έκφρασης της κοινωνικής άγνοιας?
Ο ζωγράφος εκπροσωπεί την καλλιτεχνική πλευρά κάθε ανθρώπου. Κοινωνική άγνοια δέχεται κάθε "διαφορετικός" άνθρωπος, καθένας που κάνει τις προσωπικές του επιλογές με βάση το "εγώ" κι όχι το "όλοι". Δίχως όμως να στερείται ενδιαφέροντος και συμμετοχής στα κοινά!

-Πρόκειται να σκηνοθετήσεις άλλη ταινία?
Εννοείται. Αν και περισσότερο το ενδιαφέρον μου στρέφεται στον κλάδο της Διεύθυνσης Φωτογραφίας, το να σκηνοθετώ είναι πάντα στις δικές μου προσωπικές επιλογές!

-Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία από αυτές που έχεις παρακολουθήσει?
Δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε μία καθώς αρκετές είναι εκείνες που, κάθε μία για τους δικούς της λόγους, θα μπορούσα να τις έχω "αγαπημένες" μου. Κάποιες από αυτές ανήκουν και στον χώρο του ελληνικού κινηματογράφου. Περιμένουμε, σίγουρα πολλά από αυτόν!


Φωτογραφίες από την ταινία :



Δείτε αυτό :





Kαι φυσικά φωτογραφία από την συνάντηση :


1 comment:

  1. Αν και mini η συνεντευξη την βρισκω πολυ ενδιαφερουσα.

    ReplyDelete