Philip Seymour Hoffman will be in the next “Hunger Games” movie.
As previously rumored, Hoffman will play Plutarch Heavensbee, the head gamemaker in the second “Games” film, “Catching Fire.” Lionsgate officially made the announcement yesterday.
Hoffman also will be seen later this year in “The Master,” in which he plays a man who doesn’t orchestrate a public death match, but does attempt to save Joaquin Phoenix’s soul.
Αγαπητοί αναγνώστες,
Όπως και το προηγούμενο καλοκαίρι, έτσι και φέτος το blog hollywoodmoviesmania.com φιλοξενεί πετυχημένους και αξιόλογους ανθρώπους του καλλιτεχνικού χώρου. Βρίσκομαι λοιπόν στην ευχάριστη θέση να φιλοξενώ στο blog μου το σκηνοθέτη της επιτυχημένης καθημερινής τηλεοπτικής σειράς ''Οι Βασιλιάδες'' καθώς και της βραβευμένης ταινίας μικρού μήκους ''ΝO PARKING'' κύριο Στάμο Τσάμη. Θα ήθελα λοιπόν να τον ευχαριστήσω θερμά για το χρόνο που διέθεσε για την παρακάτω συνέντευξη και να του ευχηθώ πάντα επιτυχίες.
Επιμέλεια συνέντευξης : Εβίτα Γκατζιούρα
- Kύριε Τσάμη έχετε σκηνοθετήσει την βραβευμένη ταινία μικρού μήκους ''NΟ PΑRKING'', ένας τίτλος που κατά τη γνώμη μου χαρακτηρίζει την καθημερινότητα του μέσου Έλληνα. Η επιλογή του τίτλου της ταινίας έγινε τυχαία ;
Ο τίτλος της
ταινίας μου “NOPARKING” όπως και κάθε τίτλος μιας ταινίας
κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ σημαντικός , πρέπει να έχει άμεση σχέση
με την υπόθεση και εξέλιξη του περιεχομένου της. Χρειάζεται πολλή σκέψη από
τους δημιουργούς για την εύρεση του τίτλου, διότι πρέπει να αντιπροσωπεύει
απόλυτα το θέμα της εκάστοτε ταινίας , να είναι πιασάρικος ως τίτλος , χωρίς
όμως να αποκαλύπτει την εξέλιξη ή το θέμα που πραγματεύεται ,στον θεατή.
Αντίθετα να δίνει το κίνητρο για να την παρακολουθήσει.
Εύχομαι το “NOPARKING” να «παρκάρει» στις καρδίες των
θεατών, να την χαρούν και να τους αφήσει κάτι προς συζήτηση μετά από κάθε
προβολή της .
- Την πλοκή της ταινίας σας θα την χαρακτήριζα κάτι
περισσότερο από έξυπνη , καθώς η ιστορία της ταινίας που εκτυλίσσεται αφορά ένα
νεαρό με κινητικά προβλήματα που εγκλωβίζεται στο όχημα του. Ποιο είναι
το μήνυμα που θέλατε να περάσετε μέσα από αυτή την ιστορία ; Και ποια ήταν
η πηγή έμπνευσή σας ;
Το δικαίωμα της ζωής, είναι δικαίωμα
του κάθε ανθρώπου. Το ότι ο άνθρωπος, ζει, αναπνέει, περπατά, σκέφτεται,
δημιουργεί παράλληλα υποχρεώσεις και δικαιώματα .Για εκείνους που είχαν την
τύχη να γεννηθούν αρτιμελής και η ζωή δεν τους επεφύλαξε κάποια οδυνηρή
ανατροπή ,οφείλουν να στρέψουν το βλέμμα τους στα άτομα που φέρουν κάποια μορφή
αναπηρίας και να τα αντιμετωπίσουν ως ίσα, διότι ο καθένας μας έχει τις δικές του
ξεχωριστές ικανότητες.
Όσο για εκείνους
που από κάποια ατυχία είναι υποχρεωμένοι να ζήσουν μια διαφορετική από τη συνηθισμένη
ζωή. Μια ζωή ίσως πιο δύσκολη από τα καθιερωμένα, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι
ακόμη και έτσι η ίδια η ζωή είναι ένα δώρο και με αυτόν τον τρόπο θα πρέπει να
την αντιμετωπίζουν. Θα πρέπει ο καθένας από εμάς να αναγνωρίσει τις ικανότητές του
και να πιστέψει στις δυνάμεις του.
Αυτό που επιδίωξα να πετύχω από
σκηνοθετικής απόψεως ήταν ότι ήθελα η κάμερα να καταγράψει το γεγονός. Την
κατάσταση που ζούσε εκείνη την χρονική στιγμή ο ήρωας μου. Δεν ήθελα να πάρω το
μέρος κανενός. Καταγράψαμε την αλήθεια , την πραγματικότητα , με σκοπό ο
καθένας να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα , συναισθήματα ακόμη και να
ευαισθητοποιηθεί σε θέματα που μπορεί να μην είχε ποτέ σκεφτεί ότι υπάρχουν .
Η κύρια πηγή έμπνευσης μου κατά πρώτον
ήταν ο μεγάλος μου αδελφός ο Σπύρος , ο όποιος είχε ένα ατύχημα και βρίσκεται
σε τροχήλατο εδώ και 19 χρόνια. Θαυμάζω την πίστη του, την ζωντάνια του , τον
αγώνα του , την δύναμη του. Είναι παράδειγμα προς μίμηση για την αξία της ζωής
.
Κατά δεύτερον όλους εκείνους τους
“ήρωες” με κινητικά προβλήματα που συναντώ καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας
οι οποίοι με συγκινούν και μου δίνουν κουράγιο και μηνύματα αισιοδοξίας τις
δύσκολες αυτές μέρες που αντιμετωπίζουμε ως έθνος .
- Ποια κατά τη γνώμη σας είναι η κρατική αρωγή
απέναντι σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν
κινητικά προβλήματα ;
Τα άτομα με ειδικές
ανάγκες αντιμετωπίζουν:
- την κοινωνική απομόνωση
- τον ρατσισμό
- την ανεργία
- την κοινωνική αναλγησία
- τον εγκλεισμό σε προσβλητικά για την
ανθρώπινη προσωπικότητα ιδρύματα
- την έλλειψη οργανωμένης εκπαίδευσης
κ.α.
Στην Ελλάδα, ο αριθμός των ατόμων με
αναπηρία, υπολογίζεται γύρω στο 1 εκατομμύριο.
Εξίσου σημαντικό με τα έργα υποδομής
είναι το να αποκτήσουμε όλοι μας συνείδηση των καθημερινών προβλημάτων που
αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην κίνησή τους στην πόλη. Όχι μόνο στους
δρόμους και τα πεζοδρόμια, αλλά στα κτίρια, στις δημόσιες υπηρεσίες, στα
καταστήματα, στις εκκλησίες , σε αθλητικούς χώρους ,θέατρα , κινηματογράφους κ.α.
Όλα τα άτομα με ειδικές ικανότητες είναι
κανονικοί άνθρωποι. Μπορούν ναοδηγήσουν, μπορούν να κολυμπήσουν ,να εργαστούν και φυσικά να ερωτευτούν
και να κάνουν παιδιά, όπως όλοι εμείς οι “αρτιμελείς”. Από την εμπειρία μου
ξέρω πως έχουν χιούμορ, τους αρέσει να αυτοσαρκάζονται και αναπτύσσουν άλλες
ικανότητες, που αποτελούν πια το δικό τους «οδηγό επιβίωσης», αλλά το πιο
σημαντικό, είναι το να ζουν με αξιοπρέπεια. Φτάνει όλοι εμείς, να τους το
«επιτρέπουμε» και να μην τους «αφήνουμε» κλεισμένους στο σπίτι στους.
Όπως
αναφέρω και στην περίληψη του “NOPARKING” :
“Η εποχή που ζούμε δεν χαρακτηρίζεται από
ιδιαίτερο ιδεαλισμό. Οι περισσότεροι άνθρωποι μπροστά στα καθημερινά προβλήματα
ζωής που αντιμετωπίζουν ή στο κυνηγητό του κέρδους και της επιτυχίας είναι
εύκολο να χάσουν την ευαισθησία τους για τις κοινωνικές ομάδες που θέλουν
στήριξη. Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ)
είναι αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό
δικαίωμα κάθε πολιτισμένης κοινωνίας “.
- Το περασμένο χειμώνα σκηνοθετήσατε το επιτυχημένο
σίριαλ ''Οι Βασιλιάδες''. Τι σκέφτεστε για την επιτυχία αυτή ; Ήταν αναμενόμενη
για εσάς ;
Θεωρώ τον εαυτό
μου τυχερό που σε τόσες δύσκολες εποχές που περνάει η ιδιωτική και δημόσια
τηλεόραση εγώ και άλλοι λιγοστοί συνάδελφοι, εργαζόμαστε. Οι ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ είναι μία
επιτυχημένη σειρά γιατί όλοι μας -κάθε ειδικότητας- είναι επαγγελματίες με
μεράκι , όραμα και διάθεση δημιουργίας κάθε στιγμή. Είναι συλλογική δουλειά,
έτσι και αλλιώς κάθε επιτυχία περιέχει συλλογικότητα, συνεργασία και αλήθεια
.Αυτά θεωρώ ότι είναι τα συστατικά της επιτυχίας μας. Έχω την τύχη να
συνεργάζομαι με δυο ακόμη εξαίρετους σκηνοθέτες και ανθρώπους τον Πιέρρο
Ανδρακάκο και τον Νίκο Κρητικό .
Εύχομαι οι
ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ μετά την τόση μεγάλη θεαματικότητα τους, να «ανοίξουν» τον δρόμο στην
δημιουργία και άλλων τηλεοπτικών παραγωγών ,διότι ο κόσμος αναζητεί και θέλει
αμιγώς ελληνικές τηλεοπτικές σειρές .Κυρίως θα δώσει εργασία στους εκατοντάδες
άνεργους συναδέλφους μας κάθε ειδικότητας .
Ήταν
αναμενόμενη η επιτυχία της σειράς από την πρώτη στιγμή που διάβασα το σενάριο.
Πίστεψα σε αυτό , διότι ήταν καλογραμμένο ,άμεσο , αληθινό ,ευχάριστο χωρίς
ακρότητες .
Αυτό ήταν
και το στοίχημα με το τηλεοπτικό κοινό και νομίζω ότι το καταφέραμε .
Επίσης είναι
«δώρο» να συνεργάζεσαι με τόσο εξαιρετικούς και καλούς ηθοποιούς. Σε κάνουν
καλύτερο στην δουλεία σου και στην ζωή σου.
Έχουμε ένα
καθημερινό τηλεοπτικό ραντεβού με εκατομμύρια τηλεθεατές. Εύχομαι να
συνεχίσουμε και την νέα τηλεοπτική σεζόν και να προσφέρουμε το γέλιο και την
αισιοδοξία στο κοινό που τόσο ανάγκη έχει.
- Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας σχέδια ;
Όσον αφορά
τα τηλεοπτικά μου σχέδια έχουν να κάνουν με την συνέχιση των ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ από το MEGA . Η διοίκηση του καναλιού και η
εταιρεία παραγωγής μας έχει ενημερώσει ότι θέλει η σειρά να προβληθεί και του
χρόνου και περιμένουμε το τελικό «πράσινο φώς» για την έναρξη των γυρισμάτων
από Σεπτέμβριο .
Όσον αφορά τα κινηματογραφικά μου σχέδια , ως
άνθρωπος και ως σκηνοθέτης που ζω σε μια χώρα που συμβαίνουν «κοσμοϊστορικές»
αλλαγές καθημερινά δεν θα έλεγε κανείς ότι μπορεί να στερέψει από ιδέες .Όπως
και να το κάνουμε οι ιστορικές αυτές στιγμές που ζούμε ως έθνος είναι κατά
κάποιο τρόπο η επόμενη πηγή έμπνευσης μου. Έτσι λοιπόν έχω στα σκαρία ένα
εξαιρετικό σενάριο μικρού μήκους που αποτελεί πρόκληση για να γίνει η επόμενη
ταινία μου. Λεπτομέρειες εντός ολίγων εβδομάδων…
- Ποια είναι η αγαπημένη σας κινηματογραφική
ταινία και για ποιο λόγο ;
Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ δύσκολη απάντηση για έναν
σκηνοθέτη , και αυτό διότι η ενασχόληση μου με το σινεμά μετρά πολλά χρόνια.
Άρα είναι πολλές οι ταινίες οι οποίες με έχουν γοητεύσει είτε από την
προσέγγιση του σκηνοθέτη, το σενάριο ,την τεχνική τους , το θέμα τους ,το
παίξιμο των ηθοποιών είτε την φωτογραφία και τα specialeffects, τις οποίες και έχω δει 2
και 3 φορές . Θα ήταν πιο εύκολο για μένα να σας αναφέρω και προτείνω μερικές
από τις αγαπημένες μου ταινίες (χωρίς
αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω αφήσει και άλλες πολλές εξαιρετικές ταινίες απ΄έξω
!!!):
Ίνγκμαρ Μπέργκμαν ΦΑΝΙ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , ΑΓΡΙΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ
Ασγκάρ
Φαραντί ΕΝΑΣ
ΧΩΡΙΣΜΟΣ
Θόδωρος
Αγγελόπουλος Μια Αιωνιότητα και μια Μέρα – O θίασος
Γούντι Άλλεν Bullets Over Broadway -
Match Point - Manhattan Murder Mystery Shadows and Fog - Hollywood Ending
ΚουεντίνΤαραντίνο Reservoir Dogs - Pulp
Fiction
Φεντερίκο ΦελίνιLaDolceVita - Η
Συνέντευξη - Γλυκιά ζωή
Clint Eastwood Million Dollar Baby – Unforgiven - Gran
Torino
Stanley Kubrick 2001:A Space Odyssey – A
Clockwork Orange - The Shining
Παρακάτω θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε την ταινία ''NO PARKING'' στο youtube :
ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ “NOPARKING”
Η εποχή που ζούμε δεν
χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο ιδεαλισμό. Οι περισσότεροι άνθρωποι μπροστά στα
καθημερινά προβλήματα ζωής που αντιμετωπίζουν ή στο κυνηγητό του κέρδους και
της επιτυχίας είναι εύκολο να χάσουν την ευαισθησία τους για τις κοινωνικές ομάδες
που θέλουν στήριξη. Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ατόμων με ειδικές ανάγκες
(ΑΜΕΑ) είναι αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα κάθε πολιτισμένης
κοινωνίας.
Λίγα λόγια για το έργο :
Μ.Σαββατο, γιορτινες μερες
του Πασχα 2011 και οι περισσοτεροι Αθηναιοι αγχωμενοι , τρεχουν να προλαβουν
για τα τελευταια δωρα και ψωνια του πασχαλινου τραπεζιου.Αφορητη κινηση στους
δρομους , οδηγοι αγχωμενοι , περαστικοι βιαστικοι , λεοφωρεια ασφυκτκα γεματα
με κοσμο , πολυκαταστηματα και supermarket σε στιγμες πανικου σαν να εχει ερθει η συντελεια
του κοσμου.Ετσι λοιπον και ο ηρωας μας αποφασιζει να παει στο κοντινοτερο supermarket λιγη ωρα πριν
κλεισει, να αγορασει τα απαραιτητα για
το πασχαλινο τραπεζι που ετοιμαζει στους φιλους του.Ομως για κακη του τυχη δεν
προλαβαινει το supermarket ανοικτο, λογω καποιων απροσμενων καταστασεων και
μενει εγκλωβισμενος στο parking.
Studio Sony made the announcement on the movie's Facebook page. On Tuesday, The Amazing Spider-Man took a record $35m (22.5m) on its opening day as US filmgoers flocked to see it on the eve of the Independence Day holiday. The film has also benefited from good reviews and looks likely to be one of the year's highest grossing films despite predictions in some quarters that it might struggle to compete with big beast rival superhero flicks such as The Avengers and the forthcoming The Dark Knight Rises.
"The Amazing Spider-Man is the first instalment in a movie trilogy that will explore how our fave hero's journey was shaped by the disappearance of his parents," Sony said on the film's official Facebook page.
With The Dark Knight Rises currently on the mind of almost every moviegoer out there, director Christopher Nolan was honoured today with a hand and footprint ceremony at Grauman’s Chinese Theatre in Los Angeles. This is a huge honour for the director, who joins the ranks of 261 other Hollywood notables including Steven Spielberg and Marilyn Monroe.
Christian Bale, Gary Oldman, Anne Hathaway, Morgan Freeman and Joseph Gordon-Levitt were all in attendance
The Dark Knight Rises will open in theatres on July 20, 2012.
Movie company Ecosse Films on Wednesday released the first image of British-born actress Naomi Watts in the role of Princess Diana in an upcoming biopic of the late royal, “Diana”.
The film, likely to generate intense media interest in Britain and the United States where the late princess was hugely popular, had originally been titled “Caught in Flight”.
A statement from Ecosse said the film would be a “compelling portrait of Diana, Princess of Wales during the final two years of her life.
There has been speculation in the media that the plot will explore Diana’s relationships in the period leading up to her death in a Paris car crash in 1997 aged 36.
One of those was believed to have been with Hasnat Khan, a British-Pakistani surgeon who is being played by British actor Naveen Andrews. Douglas Hodge and Juliet Stevenson will also star.
Diana divorced heir-to-the-throne Prince Charles in 1996, and her untimely death sparked an outpouring of public grief that culminated in huge crowds lining the streets of London for her funeral.
Directing the movie will be German Oliver Hirschbiegel, best known for the Oscar-nominated Hitler drama ”Downfall“. Diana began shooting this week, and no release date has yet been announced.
Actor Andy Griffith, whose portrayal of a small-town sheriff made The Andy Griffith Show one of television’s most enduring programs, died on Tuesday at his North Carolina home at age 86.
Griffith died at about 7am at his home on Roanoke Island, Dare County Sheriff JD Doughtie said.
His wife of three decades, Cindi Griffith, was at his bedside and issued a statement saying, “I cannot imagine life without Andy, but I take comfort and strength in God’s Grace and in the knowledge that Andy is at peace and with God.”
The family said Griffith “has been laid to rest on his beloved Roanoke Island,” but did not elaborate.
Griffith created another memorable TV character, the folksy defense lawyer in Matlock in the 1980s and 1990s, but it was his role as Sheriff Andy Taylor on the The Andy Griffith Show in the 1960s that gave him a place in television history.
The show depicted life in the friendly, slow-moving fictional town of Mayberry, North Carolina, which was widely believed to have been based on Griffith’s own hometown, Mount Airy, in that state.
“North Carolina has lost its favorite son,” Governor Beverly Perdue said. “Andy Griffith graciously stepped into the living rooms of generations of Americans, always with the playful charm that made him the standard by which entertainers would be measured for decades … In an increasingly complicated world, we all yearn for the days of Mayberry.”
President Barack Obama said he was saddened to hear of Griffith’s death.
“A performer of extraordinary talent, Andy was beloved by generations of fans and revered by entertainers who followed in his footsteps,” Obama said in a statement.
Ron Howard, who played Griffith’s son Opie on the show and went on to become an Oscar-winning director, praised him by telling Entertainment Weekly’s website, “He was fantastic. There was a fantastic equilibrium between his love of laughter and jokes and funny stories and songs and all that, and then he could turn on a dime and be the utmost professional.”
There was little crime to fight in Mayberry so the stories centered on the sheriff and his interactions with the quirky townspeople.
“The basic theme of our show was love,” Griffith said in a 2003 interview with CNN. “All the characters loved each other. And all the actors loved each other, too.”
The show, a situation comedy, was an entertaining diversion for viewers from the social and political upheavals of the 1960s.
“It was at a point where America was really in turmoil,” executive producer John Watkin told USA Today. “The Andy Griffith Show and Mayberry represented in some sense this kind of idealized view of what America was. It contains such a heart, such a sense of community.”
Some said Griffith’s Mayberry was too sanitized, with none of the strife generated by the anti-war and civil rights protests of the time. In fact, there were no regular black characters on the show.
“We tried in every way to get that to happen but we were unable to do it,” Griffith told USA Today in discussing Mayberry’s all-white population.
Griffith was born June 1, 1926, and had ambitions of being a preacher. At the University of North Carolina he earned a degree in dramatic arts in 1949 and started performing in singing groups.
A rube watching football
He first made a name with a comedy recording, What It Was, Was Football, a spoof of a rube trying to follow the action at his first football game. That led to an appearance on The Ed Sullivan Showand from there Griffith starred in both the stage and film versions ofNo Time for Sergeants.
He made a big impact as a dramatic actor in his first movie, 1957′s A Face in the Crowd, playing a scheming drifter whose aw-shucks persona catapults him to success as a television show host until his dark side was exposed.
Griffith later played a small-town sheriff in a television episode of The Danny Thomas Show, which led to The Andy Griffith Show.
Don Knotts, who had appeared with Griffith in the stage and screen versions of No Time for Sergeants, had seen The Danny Thomas Show episode and suggested the sheriff would need a deputy in a full-fledged TV series. He came aboard and his portrayal of bungling and overeager Deputy Barney Fife won Knotts five Emmy awards.
“When Don joined the show, by the second episode, I knew that Don should be funny and I should play straight for him,” Griffith toldCNN.
The Griffith-Knotts friendship endured until Knotts’ death in February 2006.
The Andy Griffith Show ran from 1960 until 1968, the year it reached No. 1 in television ratings. Griffith decided to leave that year, and the show continued without him using new characters and a new name, before being canceled in 1971.
But The Andy Griffith Show has lived on ever since in syndication and on cable television, creating a cottage industry of fan clubs, websites and memorabilia.
“I wanted to prove that I could play something else, but there were 249 episodes out there of ‘Mayberry,’ and it was aired every day. It was hard to escape,” movie database IMDB quoted him as saying.
On Broadway, Griffith was nominated for two Tony awards, in 1956 as a featured actor in No Time for Sergeants and in 1960 as an actor in the musical Destry Rides Again.
He often recorded and won a Grammy award for his 1996 gospel album I Love To Tell The Story.
Griffith spent most of his later years in the Atlantic Coast town of Manteo, North Carolina.
He was married and divorced twice before he wed Cindi Knight Griffith in 1983. He had two children.